UA

RU

Прийом дзвінків: пн-пт: 9:00-18:00

Доставка



Регулярні доставки – це частина сервісу, який гарантує наша компанія. Працюючи з нами ви можете бути впевнені, що отримаєте своє замовлення вчасно, якісно та саме туди, куди вам зручно.


Доставка товару здійснюється перевізником "Нова пошта", більш детальну інформацію можна отримати у свого менеджера.


I. З моменту, коли клієнт погоджується на відправку товару транспортною компанією "Нова Пошта", він автоматично стає учасником тристороннього публічного договору про надання послуг з організації транспортування відправлень. Договір набуває юридичної сили в момент передачі відправлення Денді-Захід працівнику компанії "Нова Пошта" для подальшого транспортування до Клієнта. У цьому договорі чітко викладено, яку відповідальність за комплектацію та цілісність посилок, і в яких випадках несе Денді-Захід та компанія "Нова Пошта".


II. При отриманні посилки у відділенні компанії "Нова Пошта" Клієнт повинен у присутності працівника цієї компанії:

1. Перевірити цілісність упаковки.

2. У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або скотчу, вказати на це працівникові компанії "Нова Пошта" (додатково менеджеру компанії Денді-Захід).


Маркування відправлень

3. Якщо посилка пошкоджена, потрібно після уважного візуального огляду розпакувати її з метою перевірки комплектації або недостачі.

4. У разі виявлення недостачі або якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена, необхідно вказати на це працівникові компанії "Нова Пошта".


5. Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Нова Пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти недостачі товару. Після чого зв'язатися з менеджером компанії Денді-Захід.


III. Відповідно до пункту 7.2.8 Публічного договору, Акт приймання-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Нова Пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту та підписання ним експрес-накладної.

У зв'язку з цим, претензії щодо недокомплектації або нестачі товару в посилці не приймаються, якщо Клієнт виявляє це за межами відділення компанії "Нова Пошта". Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні та підписуйте експрес-накладну після того, як переконаєтеся в цілісності та комплектації відправлення. В іншому випадку відповідальність з Компанії Денді-Захід і компанії "Нова Пошта" за посилку знімається.


Електронна пошта: [email protected]



download.gif