- Be Fashion Academy (5)
- Beauty Star (23)
- Danko (85)
- Disney Classic (4)
- Extreme Motion (116)
- IBLOCK (138)
- KINSMART (57)
- Kids hits IBLOCK JUNIOR (26)
- Like2bike (2)
- Mickey Mouse (2)
- P.Lushes (2)
- Winnie the Pooh (2)
- АВТОПРОМ (333)
- Грайся та навчайся (36)
- Кращий друг (2)
- Країна Іграшок (31)
- Найкраща подружка (1)
- Тісто для ліплення (27)
- Чарівна господарочка (1)
- для малюків (547)
- конструктори (195)
- авто, мото, спецтранспорт (1663)
- роботи, трансформери (197)
- іграшкова зброя (502)
- тварини (294)
- творчість (170)
- антистрес та імпульсні товари (53)
- велосипеди та велобіги (4)
- самокати (68)
- літні іграшки (157)
- спортивні товари (188)
- надувні вироби (38)
- ролики скейти (68)
- розпродаж (63)
- український виробник (250)
- розвиваючі іграшки (167)
- іграшки з дерева (52)
- косметика (156)
- м'яка іграшка (186)
- галантерея, біжутерія та аксесуари (211)
- ляльки, пупси (499)
-
сюжетно-рольові ігри (690)
- рибалка (89)
- сейфи, банкомати (6)
- набори лікаря (60)
- супермаркет, кафе, набори продуктів (90)
- кухні побутова техніка посуду, набори для прибирання (91)
- набір стиліста (50)
- персонажі фільмів і мультфільмів (19)
- військові і поліцейські набори (174)
- піратські та лицарські набори (5)
- інструменти (32)
- мечі, арбалети, луки, стріли (44)
- оптика, рація (30)
- настільні та розважальні ігри (201)
- музічни інструменти (143)
- м'ячі (197)
- бренди (5)
Доставка
Регулярні доставки – це частина сервісу, який гарантує наша компанія. Працюючи з нами ви можете бути впевнені, що отримаєте своє замовлення вчасно, якісно та саме туди, куди вам зручно.
Доставка товару здійснюється перевізником "Нова пошта", більш детальну інформацію можна отримати у свого менеджера.
I. З моменту, коли клієнт погоджується на відправку товару транспортною компанією "Нова Пошта", він автоматично стає учасником тристороннього публічного договору про надання послуг з організації транспортування відправлень. Договір набуває юридичної сили в момент передачі відправлення Денді-Захід працівнику компанії "Нова Пошта" для подальшого транспортування до Клієнта. У цьому договорі чітко викладено, яку відповідальність за комплектацію та цілісність посилок, і в яких випадках несе Денді-Захід та компанія "Нова Пошта".
II. При отриманні посилки у відділенні компанії "Нова Пошта" Клієнт повинен у присутності працівника цієї компанії:
1. Перевірити цілісність упаковки.
2. У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або скотчу, вказати на це працівникові компанії "Нова Пошта" (додатково менеджеру компанії Денді-Захід).
Маркування відправлень
3. Якщо посилка пошкоджена, потрібно після уважного візуального огляду розпакувати її з метою перевірки комплектації або недостачі.
4. У разі виявлення недостачі або якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена, необхідно вказати на це працівникові компанії "Нова Пошта".
5. Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Нова Пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти недостачі товару. Після чого зв'язатися з менеджером компанії Денді-Захід.
III. Відповідно до пункту 7.2.8 Публічного договору, Акт приймання-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Нова Пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту та підписання ним експрес-накладної.
У зв'язку з цим, претензії щодо недокомплектації або нестачі товару в посилці не приймаються, якщо Клієнт виявляє це за межами відділення компанії "Нова Пошта". Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні та підписуйте експрес-накладну після того, як переконаєтеся в цілісності та комплектації відправлення. В іншому випадку відповідальність з Компанії Денді-Захід і компанії "Нова Пошта" за посилку знімається.
Електронна пошта: [email protected]